fbpx
Inspiratiegesprek
16023
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16023,theme-bridge,bridge-core-2.2.5,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-21.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-15068
 

INSPIRATIEGESPREK

Wie ben ik?

Mijn naam is Merel Geenjaar en ik adviseer sinds 2007 bedrijven en ondernemers in hun vraagstukken omtrent commercieel vastgoed. Ik heb geadviseerd voor zowel huurders, verhuurders als investeerders waardoor ik goed begrijp waar je rekening mee moet houden als je voor de keuze staat om een pand aan te gaan huren.

Om te komen tot een eigen ruimte voor jouw bedrijf zijn er stappen te zetten en beslissingen te nemen. Niet alleen over de plek en ruimte zelf, maar bijvoorbeeld ook over jouw aanbod van producten of diensten, medewerkers, beoogde doelgroep en faciliteiten die daarvoor nodig zijn. Er komt veel op je af en dan is het fijn om wat meer houvast te hebben. Heb je al ideeën over een werkomgeving voor jouw bedrijf en wil je daar over sparren? Of heb je juist geen idee waar je moet beginnen? Dan kun je een inspiratiessessie boeken met mij! In dit gesprek gaan we jouw situatie helemaal doorspreken en heb je al mijn kennis tot je beschikking.

Hoe werkt het?

Het gesprek duurt ongeveer 1 uur en is bij ons op kantoor in Sassenheim of (op verzoek) via een online call. Van tevoren stuur ik je een vragenlijst die je kunt invullen en terugsturen, zodat ik wat meer informatie heb. Tijdens het gesprek gaan we in op jouw vragen en uitdagingen en creëren we samen een document waar jij verder mee kunt op zoek naar die perfecte ruimte!

De kosten voor dit inspiratiegesprek zijn €97,- excl. BTW.

Aan het einde van het gesprek heb je:

• Een helder beeld over jouw stip op de horizon en hoe jouw werkomgeving daarbij kan ondersteunen;

• Zicht op hoe jouw werkomgeving jou gaat ondersteunen bij het aantrekken van de juiste medewerkers en klanten, zodat jouw bedrijf kan doorgroeien;

• Een overzicht van jouw eisen en wensen voor de nieuwe ruimte;

• Prioriteiten aangebracht in jouw wensen en eisen zodat je ruimtes kunt beoordelen;

• Inzicht in de zaken die opgenomen moeten worden in het huurcontract;

• Antwoord op al jouw vragen!

 

Is dit helemaal wat jij nodig hebt om de stap te zetten naar een eigen ruimte voor jouw bedrijf? Schrijf je dan via onderstaande link in en je krijgt direct een mail zodat je de afspraak in kunt plannen.